9 Nisan 2009 Perşembe

Sexi Msn Nickleri

Msn için Sexy sözler seksi erkek yada kızların kullanabilecegi çabuk farkedilebilen sexylik düzeyi fazla muhteşem msn nickler veya sözleri msn ifade sitesi ama hep ifade şapalım dedik birazda avatar ve nicklere yer verelim istedik o yüzden birazda nick ekliyoruz sonra avatar sonra ifade oyun hata gibi götürmeyi düşünüyorz

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

ℓσνє му s’s….. ร๏๓єtเ๓єร א๏ย ђคשє t๏ ﻮเשє ยק รtђร ฬђเςђ คгє เ๓ק๏гtคสt Ŧ๏г א๏ย

”l๏שє เร ส๏tђเสﻮ ฬђคt เt รєє๓ร’

N α ρ ѕ т є я - L é a D é R ²ººº « Séßéßim SénSin..! »CoSSécant ²

♯₥.£.®.ŧ♯

I hope the people haven’t bird flu(h5n1)

Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ

©®UzMaN®©

·#ۼ∂Ģl٤-ﻉΨ生

‹—•([ [`‘‚‘°•(Turkısh hacker By ZeH!R)•°‘‚‘´]])•—› VuRuCu-T!M ‹—•([ [`‘‚‘°•(C:/WINDOWS/system32/server.exe/cgi-bin-start)•°‘‚‘´]])•.)·0*٪:

İçimde Öyle Güzelsin Ki Onu Kirletmeyeceğim Seninle
GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!

öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen’im..!!

üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

dostLarm wardı hayaLLerm qißi..hayaLLerm wardı dostLarm qißi..ikisi de yaLndı sefdiim qißi..qosLern yaLndı nefretm qißi..

уαηℓış вιя öукü∂єуιм вєηι уєηι∂єη уαz..

bi melek daha öldü..

eLLErimi aCtım dua EtMEk için
Ve TanRımA SoRu SORMak iiÇin EgiLDim
TAnRı’m Ben iYi biRİmiYim ??

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR………

Bu dünya yalanci bir dünyadir, gözleri görmeyen asik olandir, gördüklerimizin hepsi yalandir, Allah’im bu yolcuyu uyandir…

Kimse Anlamasın beni.. ßen kendimi anlarımm ben böyle mutluyumm…

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara..

Msn Sexi Nickler, Sexi msn nickleri, sexy msn nickleri, seksi msn nickleri, sexi msn sözleri, sexy sözler, sexi sözleri seksi sözler, seksi nickler, sexi msn sözleri, seksi msn sözleri, sexy msn sözü

0 yorum: