7 Nisan 2009 Salı

Yeni Aşk Nickleri

Yeni aşk nickleri, yeni msn aşk nickleri, yeni aşk sözleri, yeni aşk dolu sözler, aşık nickleri, yeni aşk nickleri sözleri

Msn İçin kullanabileceginiz hoş msn nickleri tabi bunlar yeni aşk dolu nickler, aşıklar için birebir nickler çogu aşık aşk nicklerini yakından ttakip ettigini dşünüyorum sıradan banel herkesin kullandıgı nicklerin modası geçti artık yeniliklere yer verin ve yeni aşk nicklerini kullanın

Aynaya bakınca kendimi degil kocaman bir yürek ve o yürekte ondan daha büyük bir sen gördüm

..уαкıηıη∂αукєη вυ кα∂αя ѕαηα..σ qözℓєяιηє вαкαмıуσяυм уα..ι$тє єη çσк вυ кσуυуσя вαηα..

kalbim acıyor anlayabilirmisin öfkem çoğalıyor gelir misin , sadece zarar veriyorum kendime hem de nasıL görmeLisin

BEN SENİ DELİ GİBİ SEVDİM SEN BENİ DELİYİM DİYE SEVMEDİN

вι αηℓıк нєνєѕтι ѕєηıη ιçιη...αмα кαувєттıη...уαяı∂α вıтıя∂ıη..αмα¢ıηα υℓαşαмα∂αη...ρєѕ єттιη...нαтα уιηє ѕєη∂є ѕєνмєуι вιℓємє∂ιη...σ тαş кαℓвιηє ѕєνмєуı öğяєтємє∂ıη..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerimde onu parçalayacak kadar şereflidir

α ş к ı м α ş к ℓ α я ı η ∂ α η в υ ℓ α ѕ ı η ...

inandım ona , o büyük aşka , yaLanmış meğer anladım geç olsa da

...уσкѕυηυм вєη ѕєηѕιzz..qєℓ тαмαмℓα вєη∂єкı ѕєηı..нα∂ι вιтαηєм ηє σℓυя...ѕєη σℓмαѕѕαη вυ кαℓρ ∂υяυя...

bir insan bu kadar hayLaz mı , ne kadar geç kaLdım rüzgara , kaLbim içimdeki ateşi ısıtmaz mı , ne kadar ağLamışım ben sana

0 yorum: