13 Mart 2009 Cuma

En Güzel Aşk nickleri Aşk Sözleri

En güzel En Manyak En Süper Aşk Sözleri Nickleri Lafları Vs vs

Her Aşk Senin Gibi Olmaz Olsa Bile Senin kadar beni Bağlamaz Aşkım...

Seni Ben Beyaz Dünyandam Sevdim Aşkım Şimdi karanlık Dünyamda Senin ıŞığını Bekliyorum...

Sensizlik yaşamakmı Sanıyorsun? Sensizlik Hayatmı Sanıyorsun? Seni Sevmek benim Kaderim Yaşamak Halayim Bunu Unutma Aşkım...

Gül Yüzünü Öpmeye Kıyamam Seni Kimseyle Paylaşamam Aşkım... Aşkımın Volümünü Açık Bırakıyorum, Dünyayı Rulo Yapıp Cemibe Koyuyorum, Ritüel bir hazla sana bağlanmak istiyorum aşkım :)

Bir Tek Günümü Seni Sevmeden geçiremiyorum Aşkım
HayaliN herzaman beynimde Kalbimde Düşüncelerimde, Bir Irmağın Akıntısı Gibi Senden uzaklaşıyorsam Bunun ten Nedeni Seni Daha Çabuk görebilmek Aşkım...

Beraberliğimizin Finali Sulu Sepken Değil, Sevgi Dolu Olsun Aşkım...

Aşkımı Anlatmaya Türk Dil Kurumu Tarafından Basılan Sözlükler yetmez Aşkım Seni Seviyorum :)))

Seni okadar çok Seviyorum ki , Seni Kalbimden Sen bile Çıkaramazsın Sevgilimmm :)

Eğer Aşkın Bir Deniz ise ben O denizin İçinde Nesli tükenmiş balık olmak isterim bebeğim:...

Aşkım Hayalin uykuma Engel Oluyor Eşekarısı Gibi Uzaklaştırmaya Çalışdıkça yapışıyor bedenime :D

Beni kaybedeceksin Aşkım Çünki Cep telefonumu Satıyorum :D

Sevda Irmağında Balığa Durdum, Olatama Sen takıldın Bebeğim...

Seni Seninle Yaşamak varken kader Sensizliği Alnıma Yazdı Aşkım :(

ben Elini Tutmadım, Sen Elimi Tutmadın bence Ele Ele vermeyince Bu Aşk Tutmaz...

Sevgilim Sen Erişilmeyecek kadar yüksek Bir Dağın Zirvesindeki Koparılmayan Kır Çiçeğimsin Birtanem...

Senin kalbini Kuşatmak "Viyana Kuşatması" ndanda Zormuş Sevgilim :)

Bir Söz Vardır Aşkım Harç Bitti Yapı Paydos , Sen Gittin âşka Paydos

Aşkım hadi Rol yapmayı Bırak Bir Kalp taşıdfığın ortaya Çıksn :(

Yalvarırım Aç Artık Sevgini Bana Aşk Şarabını Delice içelim Sevgilim Seninle...

Seni Bukadar Sevmenin Cezasını kendime Ödeticeğim Aşkım :)

yalnız Seninle Olduğum Zaman değil, Senden Ayrı kaldığım Zaman Bile Seninle Beraberim Aşkım...


" Do You Love Me " Diye Sorucak olursan, Cevabimin " yes I Do " Olacağını Sende Biliyorsun :)

Sen Sonsuzluğun Anlamsızlığı içinde vaar oLan Bir Re3alitesin gerçek Aşkım benim...

Gözlerinle Gözlerimi Kapatmak isterim ömrün bitince...
ŞİMDİ UZAKTASIN BENİMLE DEĞİL, BEN İSE YALNIZIM SENİNLE DEĞİL, ADIN KALBİMDE DİLİMDE DEĞİL, KALBİM SENİNLE, BENİMLE DEĞİL, SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM ELİMDE DEĞİL.

Kaç Yıl Aradım Seni Bulana Kadar, Ayıkladım İçimi Tek Sen Kalana Kadar,Seninle Varım Seninle Birbütünüm Şimdi Bil Seni Seveceğim Toprak Olana Kadar

DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM.DUNYA\'NIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.ONU ALDIM.AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL SENI GORUP UTANSIN DIYE

Bazen yaşama nokta koymak istiyorum. Kalemi elime aldığımda aklıma sen geliyorsun,seni düşünüyorum ve ^YAŞAMAYA DEĞER^ diyorum ve yazmaya devam ediyorum.

eger senı bu kadar sevdiğim için cehenneme atacaklarsa benı korkmuyorum sevgilim ateşin orta yerinde bile seveceğim seni

yalnızlık ne mavi suları olan denızlerde nede kızgın kumları olan collerde kalmaktır yalnızlık bu sehırde bu ınsan kalabalıgında ısteyıpte senın le olmamaktır

Eger birgün ıslak sokaklar boyu aşkı ararsan adım adımve bir hançer saplanırsa yüregine uzat ellerini çünkü biz eski degil eskimeyen aşıklarız..

yüreğimden yüreğine bir yol çizdim sarp kayalardan öte dağlardan engin...bir kor gibi sıcak sular gibi serin hep yanında aradığın her mekanda..sen yeter ki görmesini bil...

0 yorum: