13 Mart 2009 Cuma

Müthiş Msn nickleri

Müthiş Msn Nickleri

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

BENİM ACIYA VERECEK BİR ŞEYİM KALMADI,
MUTLULUKTAN ALACAĞIM VAR BENİM.

Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim.

Ağlamak cocuklara affetmek ALLAH a mahsustur,Bir gün beni aldatırsan ağlamam cocuk değilim affetmem ALLAH değilim…

sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara
kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA
Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim

ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.

Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.

Gidene Kal Demek Zavallılara,Kalana Git Demek Terbiyesizlere,Dönmeyene Dön
Demek Acizlere,Hak Edene Git Demek ASİLLERE Yakışır

HANI SADECE OLUM AYIRIRDI BIZI, SOYLE SEVGILIM…HANGIMIZ OLDU
SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ…. !!!

CESEDI MEYHANEDE BULUNMUS ICKI DOLU MASAYA KONULMUS DUA YERINE MUSLUM OKUNMUS
NEREDE BIR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENI HATIRLA.!

Tek başıma kalmış bir karanlıktayım bağırıyorum sesim çıkmıyor,arıyorum yolumu bulamıyorum;bir yanım uçurum ,
bir yanım ormanlık.Uçuruma gitsem ölecem,ormana gitsem kurt,çakalın kucağına düşecem çıkmazdayım.

KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.
ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!

0 yorum: