30 Mart 2009 Pazartesi

Hayko Cepkin MsN

hayko sözleri, hayko nickleri, hayko cepkin nickleri, hayko cepkin msn nickleri, rock nickleri, rockçı nickleri, rockçu nickleri, rockçı sözleri, rock sözleri

Hayko cepkinin şarkı sözlerinden msn için uyarlanmış harika msn nickleri ve sözleri tabi kişisel iletinizdede kullanarak haykoyu nekadar sevdiginizi veya nekadar fanatik haykocu oldugunzu msndekilere kanıtlayabilirsiniz

Geçmez yaram yokki hiç dengim

Bitmiş Çabam Zormuş Geldi

Ah çeker bu yürek ah canım sen bilmezsen kim bilir…

volkan gibi sert olsan patlasan içimde

Kabul gibi Rüyaysan uyansan neyine

Zor zamanlar gördüm ah canım söyleyemem dert benimdir…

Su gibidir berraktır bu gönül kana kana iç iyi gelir…

Kor Alevler yaktı bu gönül söndürmeye kim gelir…

Ateşini gördüm yandım yanında kor ettin yalanını bildim bak en sonunda öğrendim…

Çok sevmeyi isterdim ah canım yol vermedin ben neyleyim…Tuz Basmadan yarama ah canım görünmeden ben gideyim…

Ne Eğri Ne Doğru gücüm kalmadı. Ellerimden uçtu biri almadı. Yüce Dağlar aştım yine olmadı…

Ne çiçekler Gördüm tadı almadım…

Bedduadır sana bütün sözlerim inanmazsın ama yolunu gözlerim…

Eller aldı gözlerimi görmez oldum yüzlerini…

Yolum uzun gör güzelim vakit doldu ben gideyim küçük yaşta Ağlar oldum Fırtınamsın Benim… Sen Estikçe Ben Titrerim…

Sen insansan ben insansam o insansa ne olurki

Dur durak bilmez ah bu gönül sürünerek bak geçti bir ömür suçlu olan bensem söyle bileyim Tut elimi yanına geleyim…

Ne Haldeyim bilmiyorsun viraneyim görmüyorsun kederdeysem içiyorsam sebep sensin biliyorsun…

Bana yol ver bana iyi bak son vedadır sana son kez sana bir söz son defadır - Bırak aksın sel sular can evimden vurdular -

İçimden bir ses uyanma diyor.Başlayan herşey şimdi bitiyor…

Son kez gölgemden gölge koptu hemde çok derinden Dertliyim sesin yok tenin yok sessizlik son kez tüm o sevgilerimi geri ver…

Bırak yoruldum çok yolun açık olsun kimse geri dönmez…

Bir ben anlar severim gözlerinden öperim

0 yorum: