29 Mart 2009 Pazar

Nefret Sözleri Nickleri

Nefret sözleri, nefret nickleri, msn nefret sözleri, nefret dolu sözler
msnde kullanın nefretinizi dışınıza nicknize yazarak msndekilere nekdar nefret dolu oldugunuzu tepkinizi sözlerinzle ifade edin

Nefreti Öğrendim Sende Sevilmemek Nedir gördüm Sende Senin gibi Kalpsize Nefret kelimesi Az bile!!!!

ne Güzelleri Biz Tek Kalemde Sildik, Şimdi Sevdik ya o yüzden Bu Şekillere girdik Al kalbimi Vur yerden yere Nefret Ediyorum Kendimden Seni Sevdim Diye…

Aşık Olunca Anlaşılıyormuş Sevmek Ve Sevilmenin ne Olduğu, Seven hep Aldatılıyormuş bu Aşk Kitabında! Yasası yok Adaleti Yok işte Nefret ettim Senden Gerisi yok yok bu Sevgi yok…

Seni Okadar Sevdimki Gözlerim Sendne Başkasını görmüyordu, Sen iSe beni Okadar Sevmişsinki, Gözlerim AÇıldığında Anladım Aldatılmanın Nefretini!! Senden Nefret Ediyorum…

Nefreti Nefret yapan Sana KArşı Olan Sevgim! ne istedin insafsız benden Sevgimi Sana verdim Sen ise beni her seferinde Başkaları ile Ektin…

Nefretimin Adı Sen Oldun Kalleşliğin Adı Sevin Oldu Artık Seni Nefret ve kalleşlikle Anıcağım Beddualarımla vicdanını Ağlatacağım…

Seven insan acı çeker Sevilen insan Sefa Sürer Seven insan Nefret Eder Sevilen insna Aldatır Seven insan Ağlarken Sevilen insan insadına Ağlatır…

Aşk 3 Kişilikmiş 3. şahıs Nefretin Güneşiymiş…

hayat Nekadar Güzel olsada Sevgi hayatımızı berbat Hale getiriyor Çocu Zaman, Hayat Aslında Harikadır Nefreti Barındırmandan yaşamaktır…

Nefret Sana Olan Sevgimi Sonunda Bitirdi Şimdi Git Kendine Bez bebekler Bul yeni Aşklar Ama Unutmaki! ne Bez bebeklerin nede yeni Aşkların Nefretimden Kurtulacak…

ALdatılmak ve nefret Organizedir, Aldatılan Nefret eder gider Aldatan ise yeni Sevgilerde ne nefretler Arar…

Seni Tanıdığım Gün yeniden Doğmuştum beni Aldattın ya Yeniden Doğduğum tabutun iöine Soktun beni Senden Nefret Ediyorum insafsız…

Nefret Sözleri - nefret dolu yazılar

0 yorum: