15 Mart 2009 Pazar

En güzel Galatasaray Gs nickleri

Galatasaraylılara özel msn nickleri

1905 Te Doğdu Aşkımız ,sarı Kırmızı Akar Kanımız,cimbombom Feda Olsun Sana Canımız Ölene Kadar Hep Senin Yanındayız


Süper Galatasaray Nickleri Gs nickleri ultra aslan sözleri avrupa fatihi galatasaray için hazırlanmış msnde kullanabileceginiz süper nickler bu nicklere hasta olmuycak bi galatasarylı tanımıyorum galatasarayım benim biricik sevgilim söyle senden başka kimim var benimm

Avrupa Fatihisin Galatasaray..Türkiyenin Gururusun Galatasaray.. Gökte Yıldızsın Gönüllerde Ay, Bu Senede Şampiyonsun Galatasaray..

Gerçekleri Tarih Yazar, Tarihide Galatasaray.

Adana Ceyhan Herkes Cimbomlu Hade Sende Uyan

Cim Bom Bom’um Benim Biricik Sevgilim, Söyle Senden Baska Kimim Var Benim,
Seninle Ağlarım Seninle Gülerim, Söyle Senden Başka Kimim Var Benim.

Cimbombom Diyerek Sana Yüz Koyduk,sarının Yanına Kırmızı Koyduk,yıllardan Beridir Hep Senin Olduk,cimbombom Sen Bizim Herşeyimizsin!

0 yorum: