26 Mart 2009 Perşembe

Renkli Nickler

renkli msn nickleri renkli nickler renkli kişisel iletiler renkli msn sözleri rengarenk nickler
msnde orda burda istediginiz yerde kullanın renkli ve şekilli süper nickler aslında msnde renkli nick kullanmak için msn plusı yüklemeniz lazım yoksa renkler görünmez onları kulalnırkende renk kodlarını kullanarak nicklerinize renk verebilirsiniz

т a м σ η γ є d i γ a ş ı η d a …

kàLbiné µzànàn bµ yøLdà ,bénS¡zS¡n àrtIk sén .. wàzqéCd¡m hér$éydén .

Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,
Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!


Hiç anlatamadm * Hiç anLamadılar x[

SHOW ME THE MEANİNG OF BEİNG LONELY
(yalnız olmanın anlamını sole)


HeR qeLen qiDeNi aRaTıRmıs DertLeR SaBrı YaRatıRmıs...

' Hayatımdan Gidén Tüm ErkékLéré Té$ékkür Ediorum. En Sonunda A$kın YaLan OLduqunu İspatLadıLar..!

' Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas. A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz..! renkli nickler

' GözümüßoyamayaCaLı$maOLumßénimDünyamZatiRénqarénk..!

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo

YeteR ßu Defa ßu i$ ßitioR ...a$k Dediğin Tuzak Canımı Yakıyor...

Hayat bo$tur Kafa ho$tur eLimde Lise kitapLarı Ko$tur aLLah ko$tur

*...Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız

Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin.rengarenk nickler

eşşegi saldım çayıra

siLdiqLérim wardır 0nLar yanLışLarım..we..pİşmanLıqLarımdır * aDLarı anıLmaz.. HatırLarı s0ruLmaz Sadece ßéDDuaLarımdır .. !!

HayaT*a qüLüşünLé ceza wer Ki ..KöTüLüqlerle YıkıLmadıqını anLasınLar .

0 yorum: