18 Mart 2009 Çarşamba

En Karizmatik Msn Nickleri Sözleri

bana pek karizmatik gelmesede nette bazı sitelerden buldugum karizmatik olarak adlandırlan bikaç nicki sizle paylaşmak istedim karizmatik msn nickleri yada sözleri diyelim sonra karizma nickler yeni karizmatik nickleri diye bir çok sitede karşımıza çıkan nickler aslında pek okadarda kötü degil farklı karizmatik nickler herkesin farklı bi tarzı var

ѕυѕмα çσк ѕσяυ ѕσямα,α∂αмı вυηαℓтмα,нєѕαρѕız уєяє ѕσяυη уαяαтмα,∂ιηℓє αηℓα νє уαяgıℓαмα…!!!

:::тαηяıм вι кυℓυη∂αη ∂ανα¢ıуıм:::

єтιкєтє gєяєк уσк єѕкιℓєя тαηıя вιzι

вєηι вυ нαуαт ∂єğιℓ αмα ‘α¢є’ νє ‘αуşє тєуzє’ уıρяαтα¢αк

~~уα вιя уσℓ вυℓ, уα вιя уσℓ αç тα∂α уσℓ∂αη çєкιℓ~~

ιуιℓιк єтмє кüçüк göяüяℓєя кöтüℓüк єт gυяυя ∂υуαяℓαя

кα∂ıηℓαя кυѕυяѕυz ναяℓıкℓαя∂ıя αмα уιηє∂є вιя нαтαℓαяı ναя∂ıя σ∂α кєη∂ι ∂єğєяℓєяιηι вιℓмємєℓєяι∂ιя

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sna.

*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.

*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.

*Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!
«[Cã§ãÑøvã]»°
/¯ ®øMëø ¯ /
{ §@Ñ@L ßø¥ }
¯`° ¢åPkIÑ° `¯
{ D£vÎL }
[[[ ®øßiÑ ]-[øøD ]]]
¯°²¤ m¥§t£®¥ ¤²°¯
[[[ åñGëL]]]

0 yorum: